|
Post by Julie den Ærværdige on Mar 20, 2011 10:53:24 GMT -5
((Theodore))
"Det vil jeg se frem til, hvis lejligheden skulle byde sig," Svarer han. "Så må I, Mylady, endelig sige til, hvis I ønsker en rundvisning i London. Hvor længe bliver I her i byen?"
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Mar 20, 2011 11:02:27 GMT -5
((Lady Tahne))
Lady Tahne smiler og afholder sig fra at fortælle ham, at hun har boet i London i lang tid nu og kender byen ganske godt. Bedre end hvad en rundvisning af en simpel kaptajn kan tilbyde hende. Alligevel fortsætter hun i et venligt tonefald. "Jeg ser ingen hjemrejse i den nærmeste fremtid, Kaptajn, så jeg vil da gerne tage Dem op på Deres tilbud om en rundvisning."
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Mar 20, 2011 11:21:04 GMT -5
((Theodore))
Theodore stopper op da han når døren og vender sig rundt. "Det gør jeg med glæde, Mylady, I siger blot til så snart I ønsker det." Han bøjer hovedet for hende. "Men nu må jeg gå, for jeg har stadig meget at gøre. Jeg takker igen for Jeres tid."
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Mar 20, 2011 11:22:41 GMT -5
((Tahne))
"Og hvor kan jeg så finde Dem?" spørger Lady Tahne ligefremt og rækker sin hånd frem mod ham, da han bøjer hovedet for hende.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Mar 20, 2011 11:32:10 GMT -5
((Theodore))
Theodore tager ærbødigt i mod Tahnes hånd og kysser den formelt, før han svarer.
"Det er desværre ikke til at sige, Mylady, jeg kan befinde mig hvor som helst i byen på et hvert tidspunkt. Hvis I spørger en vagt ved Tower er jeg dog sikker på, han kan sende et bud efter mig." Svarer han, dels fordi det er sandt, og dels fordi han ikke vil sende en fornem dame ind på hverken Marthas kro eller soldaternes barakker.
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Mar 20, 2011 11:35:27 GMT -5
((Tahne))
Lady Tahne morer sig lidt. Hun kan ikke lade være. "Det vil jeg huske, Kaptajn," svarer hun i et let tonefald. "Så Deres tilbud gælder lige meget hvornår jeg skulle få lyst til Dem med Deres viden om byen?"
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Mar 20, 2011 11:42:39 GMT -5
((Theodore))
"Naturligvis, Mylady. " svarer Theodore roligt. "Jeg tager mig gerne tiden, medmindre Londons mure er ved at falde." Var det en morsomhed fra kaptajnens side? man kan godt komme i tvivl, for han virker ikke netop som den muntre type.
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Mar 20, 2011 11:51:30 GMT -5
((Tahne))
"Det glæder mig, at en mand udviser sådan en loyalitet," siger Lady Tahne med et klædeligt smil til ham.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Mar 20, 2011 13:20:18 GMT -5
((Theodore))
"Jeg gør kun min pligt, Mylady." Svarer Theodore med den beskedenhed, som det sømmer sig at udvise overfor fremmede, hvilket han lader være sine afsluttende ord. "Må vi ses igen inden længe." Med denne afsked gør han mine til at vende sig om og fortsætte ned af trappen udenfor.
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Mar 20, 2011 13:22:51 GMT -5
((Tahne))
"Før end du aner, Kaptajn Northwood." Lady Tahne smiler til hende og føler sine smukke hænder foran sig, mens hun betragter ham gå.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Mar 20, 2011 14:04:20 GMT -5
((Theodore))
Kaptajnen fortsætter ned af trappen, da han har taget afsked med Lady de Jupalle. Derpå sætter han kurs mod Marthas kro.
((og fortsætter der))
|
|