|
Post by Knight of Camelot on Aug 24, 2010 6:07:27 GMT -5
Ris, ros, forbandelser, velsignelser.... Det foregår her! ;D
Det samme gælder, hvis I har givet et karmapoint til en anden spiller. Det ville være så ærgerligt, hvis man får et karmapoint for godt spil og ikke ved, hvem man skal takke!!
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Dec 21, 2010 12:23:19 GMT -5
Julefreden har sænket sig over spillet, men det skal ikke forhindre en ydmyg spiller i at rose en af sine ligemænd - eller kvinder... Jeg har (i al beskedenhed) skænket Trine et karmapoint for hendes spil med Jonathan xD Jeg har svært ved at holde latteren tilbage når jeg læser om ham, og det gælder for *hver* post xD Den måde som du, Trine, formulerer dig på, er lige i øjet - ud over at det minder mig om en vis person, så giver det bare et umiskendeligt indtryk af hvordan Jonathan tænker. Tilføjet en god del ironi fra din side, hvis man læser mellem linjerne. Det er skønt xD Thumps up. Og jeg tror flere er enige med mig.
|
|
Emil den Almægtige
Junior Member
Badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom!
|
Post by Emil den Almægtige on Dec 21, 2010 18:36:51 GMT -5
I second that Du sætter en høj standard.
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Dec 21, 2010 19:13:05 GMT -5
Jeg vil gerne fyre en buket roser efter Dawn for hendes fantastiske spil med Giles! Det er genialt, genialt!!! xD Manden er nar!! Perfekt!! Det er så gennemført!! Et karmapoint til Dawn og hendes nar.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Dec 21, 2010 19:17:51 GMT -5
Indeed it is Rigtig nice at læse, en meget original karakter.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Jan 25, 2011 5:43:28 GMT -5
Jeg har lige givet Karen karma, primært for hendes spil med Kong Phillip. Man får så meget sympati for den unge mand. Det må heller ikke være nemt at være konge
|
|
|
Post by Fatum on Jan 25, 2011 10:26:50 GMT -5
Vær hilset spillere af F&F.
Jeg har kigget lidt på siden og jeg har et par kommentarer. Før jeg fortæller min mening om denne side, vil jeg først fortælle at jeg er en meget kritisk rollespiller, som går højt op i historiske spil. Med det sagt vil jeg sige at denne side ser fantastisk lækker ud - indholdsmæssigt! Det er virkelig gennemarbejdet og ser rigtig spændende ud. Jeg går straks igang med at lave en karakter! Jeg er positivt overrasket.
Det eneste som jeg umiddelbart kan pege lidt på, er tekstfarven/baggrundsfarven i tekstområder. Sort på mørkegrøn/-turkis er lidt svært at læse - kunne man evt. ændre baggrunden eller teksten en smule? (Baggrunden kunne evt. gøres en tand lysere?) Blot en idé (:
Super fed side - jeg opretter mig straks! Glæder mig til at spille med jer!
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Jan 25, 2011 11:18:06 GMT -5
Velkommen da, Det er også en rigtig fed side, jeg hygger mig i hvert fald ind til videre! Glæder mig til at spille med dig. Og iøvrigt fedt at du hoppede med på moden med en titel i brugernavnet xD
|
|
|
Post by Anne den Forsigtige on Apr 9, 2011 7:28:42 GMT -5
Jeg vil gerne kaste lidt ros på Paulina aka Kasper! For at spille sin kvindelige karakter ufattelig godt, og faktisk sætte sig ind i en kvindelig tankegang da det for mange mænd kan være meget svært at gøre! Derfor en masse ros til dig for rigtig fornemt spil !! ^^!!
Udover det vil jeg gerne rose Wilfred (Emil) for et ligeså fornemt spil med den kære krovært! XD Virkelig godt, og troværdigt!!
|
|
|
Post by Marie Marat on Apr 11, 2011 15:58:18 GMT -5
For at starte positivt, så synes jeg det virker som et fedt spil. Lige nu er det faktisk det eneste positive jeg kan sige, for har ikke prøvet at spille, da man ALDRIG bliver godkendt. Nu har jeg ventet i to fucking måneder, hvor der intet skete, men så levede admin endelig op, men tager dem som hun/han synes. DET ER FADME FOR RINGE AT I IKKE GODKENDER DEM DER HAR VENTET I LÆNGST TID. Hvorfor skal en som skrev sin profil d. 4. april godkendes før en som skrev profilen i februar? Kan virkelig ikke se logikken i det, og i mister sku' spillere på det der.
Over and out.. Maria
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 12, 2011 4:21:47 GMT -5
Hej Marie
Der er en forklaring på dette, men det er selvfølgelig slet ikke i orden, at I skal vente så længe. Jeg har hermed taget mig af sagen og håber på at få nok styr på mit eget real-life til at få karaktererne inde på boardet godkendt, så I kan komme til at spille.
- Knight
|
|