|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 22, 2011 18:45:08 GMT -5
((Theodore))
Kaptajnen blinker blot en gang. "Jeg dømmer ingen, Mylady. Og jeg vil dog heller ikke pure afslå, blot overveje." Svarer han. "Men mon ikke Jeres kusine også hellere ville foretrække en mand af adelig slægt?"
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 22, 2011 18:49:46 GMT -5
((Lady Tahne))
"Hentyder De til, at De ikke er god nok til min kusine? Eller at min kusine ikke er god nok til Dem?" Lady Tahne hæver sine øjenbryn og begynder at gå igen.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 22, 2011 19:08:57 GMT -5
((Theodore))
"Jeg hentyder, at Jeres kusine... Lady Anvil, og jeg, nok ikke er de rette for hinanden." Svarer Theodore blot.
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 22, 2011 19:30:28 GMT -5
((Lady Tahne))
"De slutter en del påstande uden nogen argumenter, Kaptajn." Lady Tahne samler sin kappe om sig igen, mens de går.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 24, 2011 9:04:48 GMT -5
Det lader til at den unge kaptajn tager sig en stund til at tænke, for går lidt tid inden han svarer.
"Således er det vel med et så ømtåleligt emne, Mylady." Svarer han endeligt. "Har Jeres kusine overhovedet udtrykt, om hun ønsker at gifte sig påny?"
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 24, 2011 9:44:55 GMT -5
((Lady Tahne))
"Ikke på nogen direkte vis, nej," svarer Lady Tahne. "Hun virker mere opsat på at få mig sat af til et godt parti."
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 24, 2011 12:37:22 GMT -5
((Theodore))
Theodore nikker langsomt, mens han blik kort finder vej til omgivelserne, nu da de to spadserende bevæger sig ind i de mere fornemme af Londons kvarterer, her hvor de højtstående har deres boliger, heriblandt Lady Anvil og hendes familie. Theodore havde aldrig forestillet sig, at han skulle bo i et af disse huse. Det forekommer ham stadig fjernt, at det vil blive virkelig hvis han vælger at ægte Lady Anvil.
"I så fald er det jo ikke engang sikkert at hun ønsker sig nogen ægtemand." bemærker han eftertænksomt og ser så på Lady Tahne igen. "- Og hvorfor lige jeg, Mylady? " indskyder han. "Ægteskab mellem adelige og jævne folk er ikke just velset alle steder. "
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 24, 2011 13:27:40 GMT -5
((Lady Tahne))
"Så vidt jeg erindrer, er De Kaptajn i den kongelige garde." Lady Tahne slår hætten på sin kappe op, da de begynder at bevæge sig ind i de mere fornemme kvarterer.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 24, 2011 13:32:54 GMT -5
((Theodore))
"Sandt, Mylady," Svarer Theodore køligt. "Men jeg er ikke af adelig slægt."
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 24, 2011 13:34:16 GMT -5
((Lady Tahne))
"Det er sandt." Lady Tahnes hætte bølger let, da hun drejer hovedet og ser ham skeptisk an. "De er vel fiskersøn."
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 24, 2011 13:40:30 GMT -5
((Theodore))
Theodore retter på sin skjortekrave mens han går. Aner man måske en flygtig snært af fornærmelse i hans ansigt? Man skulle næsten tro kaptajnen alligevel besidder en vis del stolthed. "I tager fejl, Mylady. Min far var kongelig skovridder," Retter han.
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 24, 2011 13:42:27 GMT -5
((Lady Tahne))
Lady Tahne hæver et øjenbryn. "Ser man det. Kongelig skovridder." Hun ser på ham, nærmest som om hun studerer ham i håb om at se, hvor meget han mon har til fælles med en kongelig skovridder. Om han er sin far op ad dage - skønt hun aldrig har mødt hans far.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 24, 2011 14:23:43 GMT -5
((Theodore))
Theodore ser i sin ledsagerskes retning, som han mærker at hun betragter ham, og hans øjne møder hendes granskende blik. Han har ikke den fjerneste lyst til at tale om sine familieforhold, men det er naturligvis det, Lady Tahne vil. Heldigvis er de snart fremme ved Anvils hus. "Ja, " Bekræfter han fladt. "I Northwood. Ligesom hans far før ham. Min familie har altid tjent kongen."
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Apr 24, 2011 14:37:20 GMT -5
((Lady Tahne))
Lady Tahne siger ikke mere. I stedet fortsætter hun ned ad en gade, som Kaptajnen må genkende fra sit besøg i Huset Anvil tidligere.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Apr 24, 2011 14:45:46 GMT -5
((Theodore))
Kaptajnen følger Lady de Jupalle lige så tavs som hun og retter på sin krave igen.
|
|