|
Post by Knight of Camelot on Aug 24, 2010 5:00:43 GMT -5
Man kan jo opleve at være fraværende fra spillet, fordi virkelighedens verden kalder. Så hvis det drejer sig om længere tid, læg en meddelelse i denne tråd, så vi ikke sender inkvisitionen ud for at finde dig!
|
|
|
Post by Trine den Fromme on Jan 1, 2011 16:53:57 GMT -5
Bare for en god ordens skyld: Jeg kommer nok ikke til at være så aktiv den næste uges tid.
|
|
Emil den Almægtige
Junior Member
Badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom!
|
Post by Emil den Almægtige on Feb 19, 2011 20:22:02 GMT -5
Jeg undskylder for mit umiddelbare fravær fra boardet. Jeg har haft travlt med skolen, udpakning efter flytning og andre ting. Men nu har jeg ferie og vender tilbage med fornyet styrke
|
|
|
Post by Trine den Fromme on Feb 27, 2011 6:31:49 GMT -5
Jeg vil gerne undskylde for mit fravær det seneste stykke tid. Der kører mange ting om ørerne på mig lige i øjeblikket, så det bliver nok lidt sparsomt med aktivitet fra min side generelt, men jeg skal forsøge at dukke frem engang imellem
|
|
|
Post by Trine den Fromme on Apr 14, 2011 7:20:33 GMT -5
Og så vil den opmærksomme spiller måske bemærke at Jonathan er livet op igen. And so am I. jeg har stadig gang i en masse gøgleri, men jeg vil forsøge at kigge ind hver eller hver anden dag
|
|
|
Post by Trine den Fromme on May 21, 2011 15:30:02 GMT -5
Jeg tager til USA til d. 4 juni, så der er jeg i hvert fald 100% posting-fri. Tilgengæld kan jeg godt love at være meget mere aktiv når jeg kommer hjem, for så er mit højskoleophold definitivt afsluttet
|
|
Emil den Almægtige
Junior Member
Badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom!
|
Post by Emil den Almægtige on May 29, 2011 10:39:59 GMT -5
Ja, man kan måske næsten undre sig over hvor inkvisitionen blev af, medmindre altså at Julie er deres udsending. Jeg har haft et sceneskift i mit lille liv. Har været i praktik de sidste 2 måneder og er det sådan set stadig. Jeg har flere gange forsøgt at vende tilbage, men uden det store held. Overskuddet har været svært at finde, men nu er jeg altså tilbage og håber at der kan blive plads til en lidt mere fast fremtræden i fremtiden. Og så vil jeg altså også lige benytte lejligheden til at ønske Trine en virkelig god rejse hvis det nu ikke lykkes mig at få fat i dig inden
|
|
|
Post by Trine den Fromme on Jun 9, 2011 17:09:08 GMT -5
Nårhja, og så er jeg vist kommet hjem fra Den Nye Verden. Nu i tip-top-posting stand =D
|
|
|
Post by Trine den Fromme on Jun 25, 2011 1:40:52 GMT -5
Jeg tøffer lige en uges tid til Roskildefestival =D
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Jul 12, 2011 14:13:27 GMT -5
Fra i morgen og til og med søndag er jeg i middelalderen og kan derfor ikke poste
|
|