|
Post by Knight of Camelot on Dec 20, 2010 12:12:34 GMT -5
Flere af spillerne har efterlyst en tråd, hvor man kan skrive, hvis man som bager for eksempel mangler en lærling, som konge mangler en mundskænk, som kaptajn mangler soldater og så videre... Skriv det herinde, så folk kan se, hvor der er plads til et par hjælpende hænder!
|
|
Emil den Almægtige
Junior Member
Badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom!
|
Post by Emil den Almægtige on Dec 20, 2010 12:21:39 GMT -5
Jeg, i form af min krovært Wilfred Badger søger meget gerne personale til min kro. Indtil videre ser det ud som nedenunder, men skriv endelig til mig hvis du har lyst til at udfylde en stilling i kroen. Behøver selvfølgelig ikke være som jeg har forestillet mig det. Er åben for alle forslag. Udover sådanne stillinger er jeg også højst interesseret drukkenbolte og troubadoure, gøglere eller lignende til at optræde i kroen. Fast eller på gennemrejse. Det er op til jer Personale:Kokken: En solid kvinde med jernnæver et sted i midt-40’erne. Hun styrer sit køkken med hård hånd, og selv Wilfred må nogle gange finde sig i at blive kostet rundt med af hende. Kropigerne: der er 6 styk i alt og det er deres arbejde at servere, gøre rent, ordne værelser og hjælpe kokken i køkkenet. De er i alderen 15-19 og sover alle på loftet over lagerrummet bag køkkenet. Staldknægte: staldknægtene er to stærke unge mænd først i 20’erne. Deres hovedopgave er at passe stalden i gården bag kroen, men de ordner også andre opgaver som f.eks. større fysisk arbejde, varer der skal hentes og det er for det meste de to der blive bragt ind hvis der er ballademagere i krostuen.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Dec 21, 2010 20:38:02 GMT -5
Ja, nu hvor du selv nævnte det, Karen... selvfølgelig vil kaptajn Northwood gerne have nogle soldater Så hvis man er interesseret i at tjene kongen for en god løn og gode muligheder for at gøre karriere, så er det nu! xD
|
|