|
Post by Knight of Camelot on Sept 22, 2010 1:50:59 GMT -5
Hej allesammen! ;D Da vi nok bliver en del spillere på dette board, synes jeg, at det er en god idé, at vi giver os til kende for hinanden. Navn, alder, hvor vi er fra, hvilke andre PBP-rollespil vi har deltaget i, etc., etc... Jeg vil gerne lægge hovedet på blokken som den første: Navn: Karen/Knight Alder: 23 år Hvor: Himmelbjerget Tidligere spil: Jeg er stadigt deltagende i flere PBP-spil som for eksempel skywalker.dk (SW), Shadow Pages (SW), Sankt Argentum (HP), Fire and Ice (SW), PotOR (SW) Andre ting: Sammen med Brahndaan den Hellige våger jeg over siden her som GM. ;D Vel mødt! - Knight of Camelot
|
|
|
Post by Brahndaan den Hellige on Sept 25, 2010 17:25:39 GMT -5
Jamen, som den Hellige, jeg nu engang er, vil jeg så nedstige og berette om, hvem jeg er Navn: Anna (Jeg foretrækker Mara i RPG kredse) Alder: 24, vist desværre Hvor: Rundt omkring og altid i tidsnød Andre spil: GM på Skywalker.dk s rollespil og Shadow Pages, og spiller på Sankt Argentum og Fire and Ice (dersom det engang rejser sig fra asken) Andre ting: Jeg har lovet den Ærværdige Doddy/Bloody/Knight/Karen at give en hånd med spillet her, så jeg er vist at regne som med GM
|
|
|
Post by Anne den Forsigtige on Sept 26, 2010 7:49:03 GMT -5
Så er det vist miig! x) Navn: Anne-Dorthe (Bliver for det meste kaldt A.D af de nærmeste, og Anne) Alder: 19 år xD.. føler mig lidt som den yngste herinde indtil videre. Hvor: Aalborg Andre Spil: Vie La Mort, hvor jeg er en af de 'vigtige' der hjælper med at styre siden men også spiller LoK = Land of Katana, engelsk rollespil, Noun - mit eget, dog ikke helt færdigt. Og self! POTOR!! xD Andre Ting: Da jeg er blevet hustru indtil videre, så lover jeg at stå min mand bi, og være ham tro i medgang og modgang, indtil dødens os skiller xD! - og så glæder jeg mig rigtig meget til spillet begynder ! Synes det er en fed ide og et rigtig godt koncept! //Anne Out.
|
|
dawn
New Member
|
Post by dawn on Nov 8, 2010 14:43:52 GMT -5
HEJ!
Navn: Helene alder: 22 år Hvor: Silkeborg Andre spil: .. øhm Akandra for 100 år siden.. og Okunote (som nu er lukket, desværre)
Andre ting: Karen er min due
|
|
Emil den Almægtige
Junior Member
Badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom!
|
Post by Emil den Almægtige on Nov 21, 2010 14:11:23 GMT -5
Og som første hankøn i tråden melder jeg mig til at fortælle lidt om mig selv.
Navn: Emil Alder: 22 år Hvor: Aalborg Andre spil: jeg spiller også på POTOR under navnet Weirdo, men føler mig stadig ganske ny indenfor PBP Andre ting: dog har jeg en masse erfaring fra pen & paper rollespil
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Nov 21, 2010 14:46:19 GMT -5
Navn: Julie, Nicks i cyberspace: Julie the Serious, Aayla, Xirany Alder: 23 år Hvor: Aalborg Andre spil: Jeg startede som PBP-rollespiller på skywalker.dk (SW), hvor jeg mødte denne sides GM'er. Sidenhen har jeg været GM på POTOR (SW) og spillet med adskillige andre steder, Harry Potter, Fantasy og lignende. Andre ting: Spiller Pen&Paper sammen med Emil og Anne.
|
|
|
Post by Jens den Golde on Apr 7, 2011 19:09:19 GMT -5
Navn: Jens Kjær Knudsen Alder: 22 Hvor: Midt fyn Tidligere spil: Har karaktere på Vie La Mort board rp forumet, og så har jeg spillet rollespil i diverse Rpg'er.
Andre ting: Jaa, men jeg måtte jo give min veninde ret i, at siden virker interessant, og håber sandeligt jeg kan leve op til denne tids normer.. Selvom min karakter ikke ligefrem er en af dem der følger normerne, but still..
Cheerio!
|
|