|
Post by Julie den Ærværdige on Nov 12, 2010 12:15:46 GMT -5
Det er der vist også et par andre der mener, at *de* har... xD
Tju-hej hvor det går med posting. Og jeg vil iøvrigt gerne påpege, at jeg tror hofnarren er ond!! jeg er sikker på, han i virkeligheden er spillets rigtige villain... Eller står i ledtog med Djævelen... eller det dér... xD
|
|
Emil den Almægtige
Junior Member
Badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom!
|
Post by Emil den Almægtige on Nov 15, 2010 5:13:19 GMT -5
Det er jo så der jeg bliver nødt til at stikke til med min viden og må henvise til et gammel fransk sagn om teaterkarakteren Harlequin, eller som han egentlig hedder, Hellequin (the devil's horsemen): en.wikipedia.org/wiki/Hellequin Enjoy ;D Og så ønsker jeg også at meddele at jeg vil gøre en indsats for at give jer en krovært (og en kro selvfølgelig) indenfor denne uge. Glæder mig til at spille med jer alle sammen.
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Dec 20, 2010 8:23:47 GMT -5
Greetings spillere Spillet er desværre lidt inaktivt lige nu. Det kommer sig desværre af for mange ting om ørerne med hensyn til julekoncert, studie og praktik. Vi håber, at spillet får mere action i det nye år.
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Dec 21, 2010 20:32:28 GMT -5
Men det ser da ud til vi tager lidt forskud på det nye år allerede Det blev skudt i gang med et brag!!! - og så gik lægen, da der var allermest brug for ham. xD tsk tsk Jonathan.
|
|
|
Post by Trine den Fromme on Jul 21, 2011 15:59:31 GMT -5
wooohoo! Nu skal vi ud og dræbe drager! =D
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Jul 21, 2011 16:04:11 GMT -5
Yay! Godt at vi endelig har fået en drage-dræber. I tilfælde af at en drage skulle angribe London...
|
|
|
Post by Trine den Fromme on Jul 21, 2011 16:07:53 GMT -5
præcis! Det er en håbløst ubeskyttet by. Indtil nu i hvert fald
|
|
|
Post by Julie den Ærværdige on Jul 21, 2011 16:57:46 GMT -5
Man kan jo heller aldrig vide hvad GM'en finder på. Det kan jo være, at det med at F&F ikke indeholder Magi og Fantasy-elementer, bare er et skalkeskjul for at det virkelige plot?? ;D ;D
|
|
|
Post by Knight of Camelot on Jul 4, 2012 8:01:22 GMT -5
... og så poster jeg lige for at redde vores eksisterende tråde herinde
|
|